donderdag 22 december 2011

Van alles wat


Een kerstboom van koekjes.
Ik heb met de kinderen sterren koekjes gebakken in verschillende maten.
Mijn vader heeft voor mij een stokje op een stukje boomstam bevestigt en daar hebben we koekjes op gedaan.

Deze shortjes maakte ik voor Siemen en Femke.

Dit poppenbedje maakte mijn opa voor mij toen ik een jaar of 3 was.
Ik heb er heel wat mee gespeeld. Naar een likje verf en wat nieuwe dekentjes gemaakt, speelt femke er nu dagelijks mee. Mijn opa was dan ook erg trots toen ik hem dat vertelde dat Femke er nu zo van geniet.


Hier weer een paar vogeltaarten die ik maakte met Femke en Siemen.
Dit keer allemaal om weg te geven.

En hier ook nog een simpel jurkje voor mij zelf die ik al verschillende keren gedragen heb.

6 opmerkingen:

  1. Zo jij bent druk geweest! Bijzonder dat je dochter nu speelt met het bedje waar je zelf ook vroeger mee gespeeld hebt. Leuk jurkje heb je voor jezelf gemaakt! Mooie print. Is dat de tricot van Stenzo? Gaat deze tricot niet erg pillen, ik vind de kwaliteit van Stenzo nogal wisselend.
    Groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt Elske, dit is inderdaad een stenzo stof.
    Ik vind over het algemeen de stof van stenzo wel mooi blijven maar deze is naar een paar keer wassen wel wat vaal geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke taarten voor de vogels echt een feestje, leuk die koekjestorenboom, en je jurk staat super leuk, fijne kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige vogeltaarten heb je gemaakt!
    En de jurk staat je heel goed. Leuk.
    Ik wil je goede kerstdagen toewensen,
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een diverse creativiteit! Een leuk idee zeg om van de zelfgemaakte kerstkoekjes een kerstboom te maken. Ben benieuwd hoe lang deze zo mooi intact blijft. Het is wel heel verleidelijk! Leuk jurkje ook voor jezelf, mooi model! Fijne kerstdagen.
    Groetjes Anitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, die kerstboom! Ik heb 'm meteen opgeslagen. Leuk die schortjes en wat een mooi jurkje voor jezelf zeg... Dát komt er dan bij mij nooit van - toch maar eens doen! Het staat je geweldig.
    Fijne feestdagen en alvast een gelukkig 2012!
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen